Sunday, July 17, 2016

antivakserske nagrade za majku godine











Ime pobednice: Penelopa Baronišić – Rihter

Zanimanje: Majka osmoro dece, za sada.

Omiljeno jelo: Raw vegan carpaccio od šargarepe, placenta burger, čaša solarne izvorske vode.

Omiljeni sport: Bosonogo hodanje.

Omiljeni kućni aparat: Zaper od kamionskog akumulatora.

Znak u horoskopu: Krava.



Draga braćo i sestre, ja sam… ja sam tako ponosna što ste baš mene odabrali za ovu veliku, najveću nagradu koju toliko zaslužujem svojim radom i paćenjem… izvinite, ali suze same idu, eto i mi heroji imamo emocije. Moram ovde reći jednu veliku stvar, znam da ćete svi razumeti: na celom ravnom svetu nema težeg posla od posla majke. Šta, muškarac, on možda ide u vojsku ali ne ide vojska dece iz njega. Ne nosi on TO u stomaku mesecima, ne grize njemu TO bradavice, nije spiritualno povezan sa detetom takvom dubokom, svetom i saosećajnom vezom, i TO onda više pripada majci. Zato majka bolje zna, i red je da primi ovu prelepu nagradu, ovu tijaru od lekovite aluminijumske folije. Stvarno, baš vam hvala, jedino što bi me više obradovalo je šešir od krompira, čujem da je dobar za glavobolju.


Svima vama je poznat moj rad na demaskiranju farmaceologa-ubica i iluminata u pedijatriji, moj organski uzgoj Tibetanskog čička od kojeg ja i Dragoslav kuvamo čaj za lečenje dijabetesa, širenje istine o sangejzingu kroz dvogled, da imam osmoro divne dece i odlučan stav o klistiranju benzinom. Svi smo ovde razmenjivali recepte i moji gođi-beri-humus bezglutenski jonizovani kolačići sa svežim urinom uvek su traženi. Zato svi znate koliko sam ovo zaslužila, i koliko je požrtvovanosti i hrabrosti sa moje strane bilo potrebno da dobijem vaše više nego zasluženo priznanje.


Zahvaljujem svima vama i svojoj familiji koja je evo ovde, osim mog najmlađeg sina, sad je u takvoj fazi čišćenja Domestosom da ne bi ste poverovali koliko je crva izbacio. Hvala, hvala, i meni je drago. Jadničak je udario prst na nozi, prst promenio boju i ja da ne rizikujem ništa krenem dete da protokolišem... znate kako se samo očistio u licu od znoja, a i pogled mu je nekako bistriji dok jauče. Otkako smo izgubili bebu zbog posledica vakcinacije ne želim stvari da prepuštam slučaju, jer tako rade one izopačene, lešožderske majke što koriste šampon i zlostavljaju pileće fetuse. A ja moje dete tada negujem, uvedem Domestos sa vodom, može i sokom ako je dobar, stavljam mu obloge na čelo, mažem tabane jednom prekrasnom mešavinom ne-GMO senfa i lekovite Afričke ljute paprike, čak se i slikam s njim da zabeležim te prelepe trenutke čišćenja i zbližavanja majke i deteta. Hvala, hvala, divni ste, hvala.


Ako neko ima pitanja o mojim metodama za klistiranje dece mlađe od tri godine, kao i pitanje kako obuzdati hiperaktivno dete pre klistiranja benzinom, kafom, urinom, ekstraktom koprive, rado ću da odgovorim na sva vaša pitanja. Odmah da vam kažem, plastične vezice čuda čine. 







No comments:

Post a Comment